SM i dans är avklarat för i år

 Var hos Kicki och tittade på filmen i måndags, gud vad jag älskar dans:) Varje gång jag tittar på en dansfilm blir jag helt galen, ångrar, ångrar att jag slutade... Visst kan jag gå på dans men det går inte att jämföra med att stå på tävlingsgolvet, känslan är helt obeskrivlig... Att få ladda en hel dag för att sedan för prestera sitt max i 1,5 min. det är nog det bästa som finns:) Ska jag någongång börja dansa igen så kommer det inte vara för Sundsvall, här har man ingen möjlighet att utvecklas, inga tränare eller sponsorer. Hur som helst så var det en tjej från Västervik som vann juniorklassen och min favorit Andreas från Västervik kom 5:a i vuxenklassen. Känns lite konstigt att Thomas kom 9:a.... Men han e värd det, han har fan slitet i typ 15 år:)

I dag är det vårruset och det spöregnar, hur trist som helst. Håller på att försöka ragga lite regnkläder av någon:) Jag ska nog gå för jag e superförkyld:( Tror inte att det blir någon indalsled för mig. Jobbar natt både innan och efter och det gick inte att byta, känns både trist och skönt.... Hade faktiskt tränat lite för loppet.
I dag har jag tagit ut en flexdag igen:) Det är riktigt skönt med lite långledigt:) Jobbade ju tre nätter i helgen och jag har skit svårt att ställa om dygnet efter det, har somnat typ tre de senast nätterna, blir tufft i morgon då jag börjar kl. 7.
Nu ska jag laga lite mat:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback