Semester

känns det som om jag har/har haft nu. Jobbade bara måndag natt, sedan e jag ledig tills i morgon kväll. Måste säga att jag trivs väldigt bra med detta schema:) Visst kommer helgen att bli tuff å jobba men när man varit ledig så här länge är det ju värt det.
I går kväll var jag, David och Alexander på o´learys. Det var riktig kul:) Massor av folk och väldigt blandat. Musiken var superbra och vi röjde verkligen gärnet:) I dag känner jag mig lite sliten men inte dålig. Ska till Biggis och äta mat i kväll, tror att jag hoppar över vinet:)
I går hade david och jag en jätte mysig dag. Vi lånade Linas bil och åkte på ikea, Matforsmöbler, Boom och massa småaffärer. Perfekt dag för mig och jag tror att david tyckte att det var ganska kul också.... Fick ju titta på lite tv-apparater också... Sedan var vi och storhandlade också, väl behövt kan jag säga! I morgon blir det nog också en mysdag eftersom vi är lediga båda två:)

Igår gjorde jag en tygtavla, den blev riktigt fin:) Köpte tyget på Åhléns och tillbehören på Clas Ohlsson. Ska lägga in en bild när jag hittar laddaren till min digetalkamera.
På onsdag e det vårruset, måste hinna träna lite innan det:) Ännu mer till Indalsleden:)
Nu ska jag fixa till mig lite innan jag möter upp Muffen.
Kramar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback