Saft eller sprit???

Har precis kommit hem från jobbet, kl. är 22.32 och 05.30 ringer väckarklockan i morgon.... Riktigt pissiga tider man har. I morgon kväll ska jag spela brännboll med jobbet. Vi ska ta med mat och dryck själva, tycker det är lite svårt att veta vad dryck är.... Jag menar hade det fortfarande varit plugget hade det givetvis inte varit ett frågetecken. Pinsamt om jag kommer med sprit och groggvirke och så ha de andra med sig lättdryck eller något.... Jag måste nog forska lite i det där i morgon men jag kan inte tänka mig att en samlingskväll med jobbet en fredag skulle vara nyktert???

I går var jag på pump, känner verkligen av det i dag kan jag säga.... Skönt men ont.

Nu måste jag sova så jag orkar upp i morgon, pust, stånk å stön!!!

Kommentarer
Postat av: Biggis the best

Hur gick det då? Blev det party eller barnkalas?:)

2006-05-20 @ 16:10:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback