Proppmätt

var jag igår efter en gudomligt god middag hos Bigmama. Grillad kyckling, grönsaker och klyftpotatis med goda såser, riktigt lyxigt:) Mindre bra var det av Muffen att komma på att vi skulle köpa "lite" godis, nästan 1 kg blev det och jag mådde riktigt riktigt illa. Magen var som en ballong när jag åkte hem. Bigmama slog iaf alla rekord som var tvungen att inhalera för att få luft.....haha, det e faktiskt lite typiskt!

Nu sitter jag på jobbet och gör min första natt av tre i helgen. Känns tungt att jobba natt men än så länge är det ganska lungt, peppar peppar!! Jobbar med en som är väldigt duktig på påsdialys och IPD så jag har fått lite undervisning i natt, känns bra inför sommaren då man kommer att vara lite rutinerad :)
Ankan visste inte om hon fick förlängt så jag sa till henne att söka hit, det vore ju kul att jobba tillsammans, det har vi ju gjort för:) Sök nu Ankan:)

I dag har David och jag gjort storshopping. Vi var på bomagasinet och beställde en divansoffa. Den är ganska stor och brun, men vi har inte bestämt vilken brunfärg det blir än, har tygproverna hemma:) Sedan var vi på stan och köpte nya gardiner till vardagsrummet.... Den här lönen kommer förmodligen att ryka lika fort som den kom... Behöver nya jeans också, alla nöts ju sönder mellan benen, jag måste verkligen ha jordens fetaste inanlår... Behöver nya skor också...:) I morgon kommer det någon och tittar på våra soffor som vi ska sälja, hoppas han tar dem. Det trosta är att det är minst 10 veckors leveranstid på den nya...Haha, vi kommer att få sitta på pinstolar och titta på tv, mysigt värre:)

Nu börjar jag verkligen undra var våren är??? Blir tokig av detta trista väder.
Nu är det dax för lite jobb igen. Godnatt alla som får sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback