Mamma, moster, fest och sol

Nu har man snart jobbat en hel helg igen, gud vad tiden går fort.  I fredags åkte mamma och moster Mimmi hem, det har varit så mysigt att ha dem här. För en gångs skull får jag pyssla om dem lite:) Vi har shoppat och slappat i solen i två hela dagar:) Känns verkligen trist att man inte kan träffa dem så ofta:( När jag lyssnar till mitt hjärta vill jag ändå bo närmare mamma och pappa men samtidigt har jag hela mitt liv här... Det är verkligen svårt. David vill inte flytta och jag vet inte om jag orkar engagera mig....
I går eftermiddag gick jag och tittade på Muffens nya fina lägenhet, hon satt och drack cider och åt mat från blåkiosken. Det slutade med att hon bjöd på starköl och coccosdrink:) Jag blev lite lullig och gick hem och svirade om till partyblåsan:) Kvällen på oscar och o´learys var riktigt kul:) Det var mycket folk ute och inte allt för mycket bönder:) David ville inte följa med, han stannade hemma och tittade på tv, den lilla pensionären:) Muffen fick en dunderdrink kan man säga, satan vad sprit det var i den men så var den gjord av en sjuksköterska också:)
Gud vad jag längtar till sommaren nu.... Det ska bli så skönt att åka till staranden och bada och sola, alla  besök på uteserveringar, och förhoppningsvis en och annan sommardans:) Känns lite trist att jag inte ska ha semester förns 10/8:( Hur som helst e det iaf helt otrolig skönt att för första gången ha bet. semester...
I morse satt David och jag och tittade på Bengaler, de e verkligen superfina, fan att de ska vara så satans dyra:) 10000 kr för en katt änns myyyycket...
På tisdag e jag ledig, hoppas solen skiner då:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback