Första personalfesten

är avklarad och det var superkul:) Vi började med att spela bränboll. 24:an mot dialysen skulle det vara men dialysen var för få så vi fick blanda. Tyvärr så regnade det en del så det var sådär. Roligare blev det att komma in och korka upp:) Hur som helst så var det inget saftkalas, jag höll mig ändå ganska nykter... MEN det gjorde inte en viss "Ph", hon är verkligen helt otrolig.... Svepte sin vinare, pratade jätte högt, dansade  som en gorilla, skrek högt  "Är det någon som har något mer att dricka?".... Alla skakade på huvudet, och vad gör hon då?? Jo, börjar dricka slattar. Fan vad pinsam kvinnan är!!!! Dessutom snodde hon vin av en tjej på jobbet, så fort hon gick på toaletten fyllde hon på sitt glas i "smyg".... Helt jävla otrolig!!

I kväll är det melodifestivalen. Jag och muffen ska titta på den tillsammans och ta oss ett glas:) David är i Stockholm på K1. Ganska skönt att vara själv en helg men lite tomt i sängen:( I dag har jag gått på stan med Kicki. Kul att träffa henne, sedan man började jobba har man ju knappt träffat några kompisar... Kicki shoppade ganska mycket men jag nöjde mig med en påse från systemet.... Har verkligen shoppat alldeles för mycket på sista tiden. Efter alla år som student har man ju ett extremt behov av att shoppa, såååå mycket som man måste ha....

Nu måste jag gå på ica esplanad och köpa någon bra bakismat:)

Kommentarer
Postat av: Biggis

Alltså hur kan den människan skämma ut sig så otroligt??? Pinsamt!

2006-05-20 @ 20:43:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback