En helg av ledighet

har redan gått. David har varit i Stockholm och tittat på K1 och jag har varit kvar i stan. Lite skönt att vara ensam ibland:) Självklart saknar jag David när han är borta men ibland behöver man vara ensam. I lördags var det melodifestivalen, då var jag hos Muffen och tittade på det, Biggig kom också dit. Vi åt godis, som vanligt, och drack cider. Efter seger till Finland gick Muffen och jag på oscar. Där var det verkligen DÖTRIST. Det kommer att dröja innan jag gå dit igen, hoppas jag:)
I morgon ska David och jag börja vårt nya liv, ett liv mot "badkläder säsong".... Var var tvugna att börja i morgon för i dag var jag på kakbuffé med Roffes gäng:) Den är verkligen god och mysig den buffén. Den här gången åt jag inte lika mycket kakor... Alltid kul att träffas och surra lite, mest sjukvård såklart, men man måste ju ventilera jobbet med någon.
Just nu sitter jag på sjukan och jobbar. Jag gör bara en enkelnatt nu men till helgen jobbar jag tre nätter i rad, pust, stånk å stön!!!! Det går säkert bra, det gör det alltid, men man e ju såååå trött!

Jag fattar inte vart sommaren har tagit vägen??? Hallå någon som vet.....
Vi fick underbar vår i en vecka sedan blev det höst igen. Riktigt tragiskt:( Nu börjar verkligen "boka utlandsresa känslorna" brinna i mig.... Men jag ska försöka att lyssna på David som tror att vi kommer att få en billig och bra sista minuten:) Biggis kom ju hem från Kreta i veckan. Hon har ju inte pepparkakspigment men hon såg så fräknig och fräsch ut.... Man saknar det där levande utseendet just nu:)

Jag vill verkligen köpa en ny soffa. Vi har hittat en jättefin brun, stor divan soffa. Skulle passa perfekt i vårt vardagsrum:) Måste bara sälja de andra två först. Har lagt ut dem på blocket så man får väl se om någon vill ha dem.

Nu ska jag nog titta lite på tv innan vi går en runda.
Godnatt alla lyckliga som får sova:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback