Blääää för vissa människor!

En del människor är helt otroliga!! Orkar inte gå in på detaljer men fy fan för bessevissrar...(så stavas det nog inte men det skiter jag i, ni fattar ändå).
I natt e jag verkligen trööööt. Sov bara till 10 i morse och var ju och träna tidigt, han aldrig sova eller vila innan jag gick hit heller, som tur e så ska jag bara jobba den här natten...
Hoppas att det är fint väder i morgon, då ska jag försöka att sola lite. Man e verkligen blek nu, känns inte så kul att prova sommarkläder.... I toppform är man inte heller:(
Undra om det är någon bra film i natt, det måste jag kolla upp:)
Jag vill så gärna åka på ikea i helgen, vet inte riktigt om david vill det men vi har saker som vi måste köpa så han har inget val...:)
Nu ska jag jobba lite... tro det eller ej:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback