Äntligen

har vi pratat ut med varandra. Egentligen var det ingen stor grej det handlade om mest att jag e allmänt less.... Fattar inte hur man ska kunna uppleva spänning med varandra när man varit tillsammans i flera år??? Har någon ett tips??
Hur som helst så var det jätteskönt att prata, kom fram viktiga saker som gör att man är som man är.... Huvudsaken e ju att vi älskar varandra och att vi vet att vi kommer att trivas med varandra om flera år också och jag vet att David e rätt för mig och jag tror att han känner som jag... Båda är bara så dåliga på att visa det! Kan inte tänka mig att leva ett liv utan David, han är faktiskt min kärlek, min trygghet, min bästa vän och den jag behöver mest av allt.

Snart ska Lina och jag gå på pump. Två dagar i rad har jag sprungit 5 km. Känner mig riktigt nöjd men det kan ju behövas om jag ska springa indalsleden.... Vårruset också men då kan man ju gå lite också..:) Jag är mest intresserad av fikakorgen:)

I dag var David och jag å tittade på en divansoffa, vi har tittat på den kanske 15 gånger innan men nu tror jag nog att vi ska köpa den snart:) Här händer inget impulsivt:) Förutom när jag får för mig att lämna david, Sundsvall, vänner och allt..... Tur att jag ångrar mig snabbt:)

Kärlek till mina ögonstenar David och Mårten.....

Kramar: Schitzofrena Malin

David å jag

Kommentarer
Postat av: Ankan

Haha, ja du är för härlig Roffe. Det är tur att man kan ångra sig ;) En aning splitrad är man ju lite till mans.

2006-05-17 @ 22:25:13
Postat av: Malin " shoppomanen"

Du e alltför rolig du! :) Riktigt underhållande att läsa dina bloggar. Jag menar inte tråkigheterna, du skriver bara på ett kul sätt. Säkert till skillnad frn min dagbok! Kramis

2006-05-18 @ 15:57:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback