5000 spänn rikare

blev david och jag i dag när vi sålde våra sönderklösta soffor. Ett äldre par från Ö-vik kom och hämtade dem. Bäddsoffan väger ju bly och köparen var inte speciellt musklig om man säger så... David slet som ett djur, visade hela sjärten och enligt honom själv bar han hela soffan med korsryggen... Haha, det såg riktigt kul ut. Den andra soffan tog David och jag själva, blev bättre så! Jag klämde handen mellan soffan och dörren, gör riktigt ont nu faktiskt:(

Nu är det sista natten jag jobbar för den här gången. Är inte det minsta trött i natt men det kan ju bero på att jag vänt på dygnet nu...jobbigt som fan i morgon.
I skafferiet ligger det chokladbollar och jag har lust att bara kasta mig över dem... Måste försöka att hålla mig, det är delicato också..... guuuud vad sugen jag är...

Har blivit förkyld, ont i halsen och nästäppa..:( David är också förkyld..

I dag har det varit morsdag och min lilla mamma sitter hemma i Loftahammar, känns trist att inte kunna uppvakta henne. Har skickat ett kort och ringt men det känns ju ändå inte som på riktigt:( Saknar både mamma och pappa. Man kan verkligen älska sina föräldrar hur mycket som hälst, fattar inte den dagen då de inte finns längre.... Nu går jag inte djupare, jag blir så blödig då:(

Jag kan verkligen börja grina för vad som hälst, i fredags träffade David och jag hans kompis Karin som väntar barn och när jag kände på hennes mage fick jag verkligen kämpa som ett djur för att inte grina... Hur kan man vara så, jag vet liksom inte varför jag börjar grina, allt som berör grinar jag åt.... På jobbet får jag ansträna mig jämt för att inte grina. En gång började jag grina när en gamal farbror blev glad för att få gå hem, men han blev ju jätteglad......
Jaja, nu ska jag jobba:)
I morgon är jag LEDIG!!!! Någon som vill fika???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback