Soleksem

efter ännu en dag i gassande solsken. Muffen ringde och väckte mig på förmiddagen och frågade om vi skulle skippa sporthallsbadet och åka till fläsian istället så det gjorde vi. Biggis bjöd på jättegod sallad och Muffen hade väldigt gott fika med sig:) Man fick se till att äta fort bara så att inte kakan hann smälta bort:) Det var verkligen smällhett på stranden så jag tvingade mig till ett premiärdopp, även om det blev ett kärringdopp:)
På eftermiddagen åt jag middag vid ån med Lina, kicki och Ankan. Det var också jättemysigt:) Efter det tog vi en promenad men vi hann inte så långt utan hamnade på bryggorna i hamnen, där satt vi och pratade om allt möjligt. Har varit och handlat nu så jag kan göra en sallad i morgon, blev inspirerad av Biggis:)
I morgon ska det regna, man får väl inte säga det men lite skönt är det faktiskt. Det gör så himla ont på min kropp nu:(
Ska försöka att städa lite nu, dygnet känns helt rubbat efter nattjobb, även att jag klev upp runt kl. 11 i morse...
David jobbar natt i natt så jag måste sova själv:( Jag har ju Mårten iaf:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback