Onyttig

har jag verkligen varit i dag. David och jag köpte Thaimat som vi åt vid ån, sedan köpte vi mjukglass och till sist köpte vi godis innan vi gick hem och la oss i sängen och läste. Här förbereder man sig verkligen för Tranviken 2006:) Allvarligt talat så tror jag inte att jag kommer att vilja vistas på Tranan.... Men eftersom man inte har någon bil får man snällt åka dit färden går:)

I går när jag kom hem från jobbet och skulle sova låg David uppe och ner i min säng, plus att han luktade urk! Fylla, fylla, fylla.... Han hade verkligen firat att Sverige vann!

I natt jobbar Elin också, fast på 25:an. Jag var upp och hälsade på henne nyss. Tittade på varandras schema och bestämmde en dag som vi ska till ön Kalven och tälta. Muffen skulle ha varit där med schema också men det hade hon nog glömt. Hoppas att hon kan också. Nu har jag nog bestämt en helg som jag ska ha återförening med sjuksköterskorna iaf. Den blir nog andra helgen i augusti....Hoppas att många e lediga då:)
På söndag e det premiär på Högs, skulle vilja åka dit men vi ska till Roffe och Gunilla och käka.

Jag tycker att det känns lite jobbigt med sommar ändå, så mycket som man ska hinna. Utlandsresa, en helg i Göteborg, minst 1vecka hos mamma och pappa, hälsa på J:et i Sthlm... plus att man bara vill vara hemma och känna att man har semester.. Skulle ha tagit 4 veckor ändå:)

Träffade Karin i dag på stan, hennes mage har verkligen börjat växa nu. Känns konstigt att de ska ha barn. Hon har verkligen förmågan att säga klockrena saker om folk. Satt på stan och spanade lite och hon sa så jäkla roliga saker hela tiden...Ja, hon e verkligen rolig:)

Nu e det andra natten av tre, vill bara hem å sova:(

Godnatt alla lyckliga som får sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback