Livet är underbart

iaf när solen skiner som den har gjort hela helgen:) I fredag var vi bara hemma och titta på Saw 2, jag somnade efter en halvtimma men David sa att den var bra:) I lördags glassade vi på stan, tittade på fina bilar och satt på bryggorna i hamnen. På kvällen åkte vi till Skatan på 30-årsfest. Vi grillade och myste i solen innan fotbollen började, och det var en katastrof! I dag fyller David 29 år så vi har haft lite firande. Vi har varit ute i solen hela dagen, fikat med Roffe och gunilla, David har öppnat paket och sedan har vi ätit middag på Stekhuset. I kväll ska vi nog titta på film.
I morgon jobbar jag natt, men jag hinner sola lite på dagen:)
Nästa helh jobbar jag natt hela helgen, det känns verkligen skitjobbigt:( Tror inte att jag jobbar med någon rolig människa heller:( Är det så här fint väder kommer jag att bli deprimerad av att jag måste sova på dagen:( Men men, man får väl tänka på att man tjänar pengar:)
Nu ska jag ta mig en dusch innan jag kryper upp den obefintliga soffan, håller på att bli galen av att inte ha soffor:(

Solen skiner himlen e blå, vad det e skönt att leeeva då:)

Kommentarer
Postat av: ankan

Jag håller helt och fullt med. Lycka över sommaren. måtte solskenet hålla i sig!!!

2006-06-12 @ 21:56:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback