Kattpensionat

I dag har man jobbat igen, det var iaf en rolig och givande dag:) jag fick delegering på blodgas. Det var lite läskligt i början innan jag vågade sticka men det gick jättebra:)
I morgon e det midsommar, jag jobbar till 15.30 men sedan blir det fest:) Ska bli så himla kul:) I dag var jag och fikade med Muffen efter jobbet, vi kunde inte låta bli och gå på kakbuffén, men ikväll har jag ångest kan jag säga:( Har varit ute och gått en prommis.
I dag fick vi våra nya gardiner, de var jättefina MEN de var lite för korta. jag tror jag döööör. Vi sydde upp dem enbart för att få dem i rätt längd. Hon eller vi har gjort fel, orkar inte gå tillbaka och klaga vilket fall som heslt.
Mårten e super busig i kväll, han har nog varit ensam för mkt de senaste dagarna. Vi har ingen kattvakt till honom i sommar när vi ska hem och utomlands. Lina kunde inte:( Vet inte hur vi ska lösa det här....Kattpensionat var ganska dyrt och dessutom får han vara i ett rum på 15 kvm och det har jag inte samvete till.
Nu ska jag dricka te innan jag går och lägger mig.
puss å kram! 

Kommentarer
Postat av: Elin

Hur længe å nær ska ni bort i sommar?? Kanske jag å Krister kan vara kattvakter, så får Stella lite sællskap hon också!

2006-06-27 @ 17:24:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback