Helg

Leeeedig är jag hela helgen:) känns fantastiskt:) I kväll blir det kanske bio, i morgon blir det fotboll och fest, söndag ska jag bara ta det lugnt och vara LITE bakfull:) Då fyller David år också så lite firande kanske det blir:)
I kväll skulle jag egentligen åka på dans i Jättendal men det blev inget, Ankan ville inte åka och Lina skulle till Jättendal men hon skulle inte in på dansen så då känner jag inte för det. Det kommer fler danser i sommar:) Föresten e jag skit trött efter jobbveckan.

Vissa patienter fäster man sig verkligen vid. Har en nu som jag tänker på hela tiden....Äh, orkar inte förklara något men man e absolut inte så proffesionell att man kan lämna jobbet på jobbet....

I går var jag på pump och i dag har jag riktigt ont i röven... hoppas det ger något synligt resutat...någongång:)
Förra helgen var jag å Muffen på Oscar och på det nyöppnade ställer på stadshuset. Där tyckte jag att det var bra, kanske lite "ytlig" stämning men helt ok. Av någon konstig anledning hamnade jag ensam på oscar:) men men, jag klarar mig alltid....
Nu ska jag ta ut potatis ur ugnen, hemmafru som man är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback