Det brinner på min kropp

efter en heldag i solen. Sommar är verkligen helt fantastiskt enda tills solsvedan inträder. Huden e knallröd och det svider och kliar:( Men men ska man vara fin får man lida pin. I morgon är jag ledig så jag ska nog till sporthallsbadet och sola och bada, kan man ju passa på och simma några längder också så man får lite träning:) Har verkligen varit dålig på att gå på ego nu på sista tiden, har iof varit ute och gått mycket men ändå.... Tyvärr blir det ingen Indalsled för mig, jobbar natt hela helgen så jag kommer aldrig att orka. Känns skönt att inte spring men lite trist också:(  I dag gick jag upp till sjukhuset, gud vad fantastiskt skönt det är att vara ute och gå sommarkvällar, älskar verkligen det:)
Nu e det natt och man sitter på sjukan igen, än så länge har natten varit skaplig. Hoppas att det fortsätter att vara det... Har inte sovit något alls i dag så jag vill verkligen ha en fortsatt lugn natt:)

Har blivit lite kär i slagerbidraget från Grekland. En ganska dålig låt egentligen men jag gillar den:)

Nu börjar alla på jobbet längta efter semester och jag ska inte ha någon förns i augusti:( Känns riktigt surt faktiskt:( Känns konstigt att vi inte har något alls planerat till semestern. Vi ska iof åka utomlands eller till Göterborg:) Försöker att få David att få smak på södra Sverige, vilket verkar svårt:(

Denna vecka kommer det tre nyexaminerade sjuksköterskor hit som ska jobba i sommar, känns märkligt att man plötsligt är ordinarie, nu ska man kunna väldig mycket, kan jag det??? gulp!
Känns otroligt konstigt att det redan är ett halvår sedan som vi gick ut, herregud! Roffesgäng känns nästan som historia vilket känns jättetrist:( Hörrni Roffar, ska vi inte ses snart?? jag saknar er ju....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback