Uppdatering

Nu har jag inte bloggat på ganska länge. Man hinner liksom inte med det på sommaren. Så vad har hänt sen sist....
Den 15 juli firade david och jag tre år och Mårten fyllde tre år:) Det firade vi med att jobba:( Vi tog igen det i lördags då vi gick på Oscar och käkade super god mat, drack cider, öl och goda drinkar:) Älskar David så himla mycket.
Sommaren har ju avtagit lite nu på slutet men i dag har det varit jättefint väder så jag har legat på sporthallsbadet och solat. Har bränt min rumpa:(

Den 21 juli var det fem år sedan som in älskade Linda dog. Känns helt overkligt. Kan inte fatta att hon inte funnits på fem år, känns ibland som om jag träffade henne igår. Kommer ihåg exakt hur hon pratade och skrattade... Tycker så synd om mamma och pappa, de lider så hemskt vissa perioder. 

I går var jag, David, Nicko och hans systrar på Tranviken, supermysigt:) Jag badeade två gånger i det iiiiskalla vattnet. Tur att solen värmde. Anak och Robin kom också en stund.

Jag är så stolt över en av mina kompisar som har tagit ett jättesvårt och jobbigt beslut men helt klart det rätta, tänker på dig vännen, du vet vart jag finns.

Till en jättetråkig sak, Mårten har pissat i den nya soffan! Jag vet inte vad vi ska göra. Det är ju omöjligt att behålla en katt som pissar inne men jag fattar inte hur jag ska kunna vara utan honom. Han betyder ju jättemycket. Han får en chans till... Måste annars hitta ett hem åt honom där han kan vara ute. Klarar inte av att åka till vetrinären med honom:( Försöker övertala David att vi kan flytta ut på landet men han tycker inte att vi ska låta en katt styra vårt liv, han har väl rätt men jag tittar ändå på lantliga lägenheter och lite hus...:)

Pussar och kramar till MÅRTEN, David och mina vänner, speciellt en.

Kommentarer
Postat av: elin

ni kan ju köpa mammas trea, fast det blir ju iofs inte förrän i början av nästa år.. Tuva går ute där...

2006-07-25 @ 11:39:00
Postat av: Malin

Det låter ju riktigt intressant:) Vad bet. hon för den?

2006-07-25 @ 20:46:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback