Mårten min älskade vän

fattar inte hur jag ska klara mig utan dig. I dag har vi iaf hittat ett nytt hem till honom, han ska få bo hos Jonas i Silje. Det blir en kortsiktig lösning eftersom Jonas vill flytta in till stan men det andra allternativet är vetrinären och det är bara för grymt för att vara sant. Har grinat hur mycket som helst i helgen, han betyder så mycket. Det kommer att bli så tomt att komma hem och ingen som kommer och möter mig, ingen som kommer upp i sängen på morgonen, ingen som ligger och spinner på fötterna när vi äter middag, ingen att älska i alla väder, (Jo, david förståss:)). Tror ingen fattar hur tomt det känns i mitt hjärta. De finns de som säger att det är bara och avliva och skaffa en ny! Det är sjuka människor, människor utan hjärta och känsla! Jag vet att jag har fäst mig lite väl mycket, men man kan ju inte bestäma hur mycket man ska älska någon.....

I natt jobbar jag. Än så länge är det hyffsat lungt, lite små plock bara. David är på inflyttningsfest i kväll, trist att inte jag kunde följa med:( Får ju i och för sig ta del av fyllan i morgon bittit när jag kommer hem till bryggeriet:) Då är jag nog glad att jag jobbade. I går fick vi lön, kan säga att jag mer än gärna jobbar lite kval igen:)
Nu har jag bara 7 pass kvar till semester:) Känns lite segt eftersom 4 av de passen e nätter. Hur som helst ska det bli underbart med semester, betald ledighet:) Hur lyxigt är inte det då? Vi vill så gärna åka på en sista minuten...just nu är resorna så dyra, hoppas att de sjunker snart. Kreta eller Algarve vore inte helt fel. Skulle gärna åka till Cypern men David tycker att de är lite för oroligt där, jag tycker inte heller att det känns kul att åka dit nu, får bli ett annat år!

Har varit på stan och ätit lunch med Ankan i dag, alltid lika trevligt:) Kul att se att livet leker:) Snart ska vi ha Roffefest igen, det ska bli så kul:)

Har tittat lite på bostadsrätter och villor, finns inget an intresse just nu. Slutar väl med att vi köper Silje:) Då skulle Måretn bli glad:) Om någon vet någon som skulle vilja ha en utekatt, hör av er till mig!!! Skulle kännas bättre om han fick ett hem där jag vet att han kan stanna föralltid. Vill inte lägga ut honom på blocket, han är inte något jävla ting!

Jag vill inte ha någon anna katt än Mårten, älskar honom.
Tack David, för att du är så fantastisk. Jag vet att jag e en fjant ibland men utan dig skulle jag vara det jämt:) Älskar dig mest i hela världen.
Pussar och kramar till David och Mårten.

Kommentarer
Postat av: ANKAN

Det är så trist med Mårten:( Jag kan tänka mig in i hur det känns gumman:( För övrigt så leker livet så intensivt så jag vet inte vad... Längtar till en riktigt Roffefest sååå mycket. Nu ska jag försöka att fortsätta och packa...:( KRAM!

2006-07-30 @ 18:22:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback