I morgon

Bär det av till kalven. Jag, Elin, Lina och Krille Krokodil ska tälta där en natt. Lina och jag ska ta bussen till Alnö där Elin hämta upp oss sedan åker  vi:) Först ska vi stanna på ica och handla ätbara ting så vi överlever, inte riktigt vår stil att käka rötter:) Vi skulle nog aldrig sätta oss i en situation utan mat:)
Lyckade iaf få ihop liggunderlag och sovsäck. Det ska bli jättekul och göra något anorlund iaf, tror inte att jag tältat sedan jag gick i högstadiet:) Hoppas att vi får fint väder så vi kan sola lite:)

I dag sov jag bara 4 timmar, konstigt nog var jag inte trött...? Men jag känner av det inatt. Så himla skönt att bara jobba 2 nätter i rad. Ska aldrig lägga 3 igen. På dagen i dag var David och jag och fikade med hans barndomskompis Nicko. Han var verkligen jätte trevlig. Sedan gick vi hem och lagade taco, fyllde godisskålarna och tittade på fotboll:) Var på Ica esplanad och köpte varsin brassestol som vi kan ha och sitta i när vi titta på tv, i väntan på soffan:) Sedan e det ju skönt att ha när man åker och solar.

Nästa vecka är det gatufesten och det ska verkligen bli kul:) Jag jobbar bara två dagar den veckan. Ska festa tors, fre och lördag:) Det bästa är ändå alla mat och öltält, så mysigt på dagarna och bara ta det lugnt med lite vin kanske:) Muffens förslag var att vi skulle korka upp utanför sjukhuset på torsdag em. Vet inte riktigt om det ser så bra ut, alkissyrrorna:) På torsdag har iaf Muffen inflyttningsfest, ska bli roligt:) På fredag och lördag vet jag inte vad som händer, fest såklart men vart. Kanske hos oss, men det känns inte så kul när man inte har någon soffa:( Grillning lär det väl bli:)

I kväll e David ute, hoppas att jag slipper somna brevid ett bryggeri:)
Puss till David och godnatt alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback