Trööööt

e jag nu efter en helg på sjukan. Skulle ha varit ledig i morgon men nu ska jag på utbildning... Kul men lite jobbigt också eftersom jag jobbar fram till fredag sedan:(
Helgen har iaf gått bra, fullt på med. klin. men ganska behändiga patienter... Sedan har jag ju en super duktig elev med mig så det känns som om jag går på halvfart...

Efter att jag kom hem från jobbet i dag har jag städat lite, gått ut med sopor och fikat... Städa gjorde jag innan jag åkte till jobbet också. Känns som man inte gör annat...:( Fattar inte hur man ska orka hela livet... Denna vecka jobbar jag 8 dagar i sträck, hur ska man då orka hålla ordning hemma, träna, träffa kompisar och umgås med David... Mår dåligt över att jag inte hinner med allt som ska göras... Hoppas bara inte någon kommer på spontanbesök för då få de en ckock:) Usch!!

I går var vi på nya Bond filmen. Jag tyckte att den var helt ok. Jag e ju ingen Bondbrud men den var helt klart sevärd!

Halsontet har blivit lite bättre under helgen, har inte tränat något utan försökt att kurera mig, ska fortsätta med det några dagar till!

Till helgen blir det Roffefest och jag längtar verkligen:) Muffen vad sa de om poolen??

Godnatt och sov så gott!!

Kommentarer
Postat av: malin

Hoppas vi hinner ses snart!Håller med om att man stressar jämt, alltid ngt som skall göras! Kram

2006-12-04 @ 13:08:35
Postat av: Ankan

Ja jag har funderat på det där, det är kanske bättre att vi är hos dig, jag jobbar ju på dagen innan det blir så tressigt att hinna med sista stajlingen på lgh då ;)

2006-12-05 @ 11:42:26
Postat av: Elin

Bara vi bestämmer vart vi ska vara så jag kan leverera Saffransglassen på fredagen!:)

2006-12-05 @ 12:03:45
Postat av: Elin

Ja men jag handlar som vet vad som ska till, å så betalar ni mig sen! Jag kanske kommer med glassen på lördagen också, innan vår match! Men det låter bra med drop-in, nästan så jag hoppas att vi bara duschar!;) MAT!!:)

2006-12-07 @ 10:06:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback