Längtar

supermycket tills i morgon då vi åker hem till Loftahammar. Har inte så mycket julkänslor men det kommer säkert i morgon kväll då vi är med mamma och pappa och grilljerar julskinka.. Har köpt alla julklappar nu och tror att jag känner mig nöjd. Har ju redan bytt lite klappar med Kicki och Lina. Varje år träffas vi och bakar och byter klappar. Vi brukar ha en maxsumma på 50 kr men i år svävade vi ut och höjde till 70 kr:) Vi brukar baka lussebullar men resultatet brukar bli katastrof så i år bakade vi julgodis istället. Kolan vi gjorde stelnade aldrig så vi fick boka en ny bakdag två dagar senare:) Det blev lyckat efter mycket slit att få lös kolan från plåten:)
Av Lina fick jag en flaska Khalúa, (hon har köpt den i Mexico), och av Kicki fick jag ett litet skönhetskit, med ansiktsmask, badkulor, handkräm, badskum och kroppsolja. Vi hade iaf två mysiga dagar tillsammans:)

Från jobbet fick jag ett presentkort på 200 kr på akademibokhandeln. Otroligt, trodde inte att man skulle få något från landstinget. I går åt vi en jultalrik från vårdhotellet som var supergod.. :)

I kväll ska jag packa och hitta på enlösning hur jag ska få med alla julklappar.

Har ju fått en tidig julklapp av david också, en klapp som han inte tyckte var passande att öppna med min släkt....

Ska bli kul att träffa J:et också...

GOD JUL TILL ALLA MINA VÄNNER!!

Kommentarer
Postat av: Biggis

Men NU blev jag nyfiken, VAD fick Roffe av David??:)

2006-12-23 @ 08:36:36
Postat av: Ankan

*Skratt* Ja vaaaad kan det vara ;) God Jul själv min vän! Vi syns nästa år:) Puss&Kram

2006-12-23 @ 19:31:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback