Sommar igen

och det är helt fantastiskt, hur lycklig kan man egentligen bli av solen och sommaren???
Har jobbat i dag och precis hemkommen nu, gick en sväng på stan och köpte lite alkohol, ett nytt linne och lite annat roligt:)
I kväll blir det dans i Jättendal. Ska bli kul, hoppas bara att det är bra och lagom med folk:) Man e ju väldigt kräsen när det gäller mycket, rätt folk, rätt temperatur, lagom antal danser, bra musik och gott fika:) Hatar när man inte får dansa något eller när man får dansa hela tiden utan att bjuda upp själv... Man vill ju välja sina offer:)
I morgon ska vi till biggis och grilla sedan fortsätter festen på storgatan:) Ska bli superkul. Planerar att bli ganska full, lite mer än lagom:) Ska bli så roligt att partaja med roffarna igen.
I går bokade jag och David en resa till Mallorca, ett 4 stjärnigt hotell precis vid beachen, känns underbart. Sola, bada, äta/dricka gott och bara mysa med varandra. Det kan vi verkligen behöva efter den här sommaren.

Och så till det tråkiga, saknar fortfarande Mårten otroligt mycket:( Jonas säger iaf att han mår bra. Men det känns så tomt och konstigt att han inte finns här. I bland känns det lite bättre, jag måste tänka på att Mårten får vara ute och det är huvudsaken. Önskar bara att jag kunde krama och pussa lite på honom:( På söndag kanske vi ska åka och hälsa på honom, bara vi hittar en bil som vi kan låna.

I dag dog en av mina patienter, tror jag gjorde ett bra jobb men det e så svårt att veta.... Patienten var inte så gammal och då är det givetvis jobbigare... Känner såå mycket för anhöriga, vet precis vad de går igenom och det är nog det som gör så ont varje gång det händer...  Torkade tårar, kramade och höll händer, vad mer kan man göra?? Känner mig så otillräcklig ibland... Stunden blev iaf väldigt fin...

Nu ska jag laga mat till bossen som snart kommer hem:)

Fan, jag måset verkligen börja träna snart....efter resan kanske??




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback