Semester

Min semester har hittills varit jättebra. Den började i torsdags med vattenskidor hos Pontus, efter många försök lyckades jag tillslut åka några meter. Åkte också ring efter båten, inte lika läskigt som i Bulgarien:) David åkte också ganska mycket men han kämpade mest i kneeboard:) På fredagkväll gick David på sitt sista nattskift innan semester. Jag lånade film av Muffen så jag roade mig hela kvällen.
I går var jag på stan med Kicki och kollade in drakrodden, vi fikade och satt och glassade i solen. Stämningen gjorde att vi blev väldigt sugna på en utgång så vi avslutade dagen med en kväll hemma hos mig och sedan Oscar. Ankan och Marry var också med och partajade. Kicki försvann hem tidigt så Anakn och jag shakade lite ensamma innan vi gick och käkade. Träffade broder Andreas på vägen som följde med och åt, men diskuterade mest. Jag vet ju hur orättvist livet har varit för alla bröderna och det kommer de alltid att leva med. Pratade med Andreas hela natten hemma hos oss, han likaså de andra bröderna behöver verkligen någon. Det hemska är att det inte finns någon, kommer det någonsin att finnas någon??? Jag önskar att de fanns mer för varandra!
Andreas pratade om Mårten också, hur hemskt han hade det i Silje. Hjärtat mitt höll på att gå i tusen bitar, måste åka dit i morgon, ska bara hitta en bil å låna. Kicki skulle försöka att övertala sina föräldrar att ta Mårten, hoppas att det går. Han skulle behöva ett hem där han kan stanna, åtminstonde för min skull:) I morgon ska vi tvätta och packa sedan på tisdag åker vi till Mallis, fantastiskt:)

Nu ska jag kolla på skärgårdsdoktorn, lånade den av Muffen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback