I kväll

åker vi till Arlanda och i morgon flyger vi till Mallorca:) Jag längtar så jag håller på att dö. Ska bli så skönt med ledighet i solen:) Vi ahr varit på stan nu och shoppat lite förberedelser. Vi köpte två böcker var, shampo, veet mm. Snacka om att vi e som en pensionärpar:)
I  går var vi och hälsade på Mårten i Silje. Det höll på att sluta i tragedi. När vi kom dit hittade vi inte Mårten och Jonas säger att han inte sett honom på 2 dagar! Jag blev som galen och sprang ut i skogen och letade utan resultat, höll på att börja grina:( När vi satt på trappan och deppade kom han lunkande... Jag blev så lycklig:) Han såg ut att må så bra, bara lite skitig om fötterna:) Tror att han sover på en filt i garaget när han inte kommer in i huset. Kändes iaf väldigt skönt att få krama och pussa på min lilla ängel igen.
 I går var vi på Sigbritts grav och planterade lite blommor. Ingen verkade ha varit där på evigheter, det växte till och med brännässlor på graven. Fattar inte att ingen åker dit... Det är nog bara David och jag som är där över huvudtaget, nu ska vi sköta om graven på allvar eftersom ingen annan verkar göra det. Nu är det iaf fint med höstplantor och en fin blomma, plus tre änglar i porslin.

Nu har jag nästan haft semester i en vecka, helt otroligt, inser verkligen att den här semestern kommer att gå väldigt fort. Ska försöka att njuta mycket:)

Nu har vi ÄNTLIGEN hittat laddaren till våran kamera så nu ska jag bli duktig på att ladda upp bilder:) Här kommer en på älsklingen:)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du glömt hur man bloggar malin?

2006-09-03 @ 15:16:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback