Nattjobb å nyponsoppa

Sitter just nu på jobbet och är dötrött. Det har varit fullt upp hela natten, EDA:an har krånglat, insulinen ligger för lågt och diarrè med stort D... bara det  inte är magsjuka!
I dag har jag varit ganska duktig annars, var på pump innan jobbet och sedan gick jag upp till sjukhuset:) I går kväll var jag och Ankan på Altira, det var kul:) Alltid kul att få svänga sina lurviga... Det är så kul att Ankan e med och dansar också, känns som om det var en evighet sedan. I går kväll var det Blender på aveny och jag hade jättegärna gått om jag inte hade jobbat, hoppas att Ankan kom iväg iaf.
I dag har David och jag haft en jättemysig dag, sov länge, åt en god och lång frukost sedan gick vi på stan och köpte skoställ och hatthylla på Kazza, jättefint var det:)
Nu vill jag bara gå hem och äta lite mackor, har druckit nyponsoppa halva natten, kanske inte så nyttigt men det är man ju inte känd för att vara heller:)
Nu ska jag gå runt och vara sjuksyster.

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

hej!
hamnade här av en slump. Kul blogg. men jag undrar en sak.. jag gissar att du jobbar inom vården, känner igen termerna (stort D, framförallt) och undrar då, får du skriva namn och sjukdomstillstånd i din blogg? antagligen inte, tystnadsplikt du vet. ...bara en hint, så att du inte åker på tråkigheter på grund av det.
/Elisabeth


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback